You are here: Home > Nauka, Wiedza, Technika > Technologie informacyjne w instytucjach publicznych

Technologie informacyjne w instytucjach publicznych

Korzystanie z komputerów a nawet z Internetu w instytucjach publicznych jak wiadomo ma miejsce i nikt się tym nie dziwi. Jednak należy zaznaczyć, że niestety nie jest to takie wykorzystywanie jakie być powinno. Przeważnie pracownicy instytucji publicznych nie wykorzystują w pełni technologii informacyjnych. Niekiedy również jest to wina sprzętu, który zwyczajnie okazuje się zbyt stary i pozbawiony większych możliwości. Instytucje publiczne jak wiemy, powinny funkcjonować sprawnie i bez problemów. Aby pracownicy mogli załatwiać sprawy swoich klientów, powinni mieć więc stosowny sprzęt. O taki musi zadbać szefostwo, czyli władze. Kiedy w większych instytucjach jest więcej komputerów, wszystkie są zazwyczaj połączone siecią, co ułatwia komunikację pomiędzy pracownikami. Ale i tak możliwości danej technologii niekoniecznie są wykorzystywane tak jak powinny. To znaczy zdarza się, że wykorzystuje się je tylko częściowo. A to po prostu za mało by system instytucji mógł prawidłowo funkcjonować.

Comments are closed.